Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu lietošanai!
Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu lietošanai!

KĀRĻA ZĀLES LAUKUMA ATTĪSTĪBAS VĪZIJA

OBJEKTS: DEGRADĒTO TERITORIJU REVITALIZĀCIJA UZŅĒMĒJDARBĪBAS VAJADZĪBĀM POSMĀ NO JAUNĀ TILTA LĪDZ GRAUDU IELAI

VIETA: LIEPĀJA

AINAVU ARHITEKTS: ANNA KALNIŅA, INGŪNA ROZENTĀLE, MARTA SALIŅA, PĒTERIS VORZA

CEĻU PROJEKTĒTĀJS: “VIA FUTURE”

GADS: 2019

STATUSS: METU KONKURSA PIETEIKUMS

Tirdzniecības kanāls – starp jūru un Liepājas ezeru sevī nes nozīmīgu vērtību. Teritorija, kā satikšanās vieta ne tikai jūrai un ezeram, bet arī pilsētai.

Meklējot projektējamās vietas identitāti, tika izkristalizēti šādi atslēgas vārdi – viļņi, vējš, ledus, dzintars. Šo vārdu radītās sajūtas transformējas attīstības koncepta piedāvātajos – materiālos, labiekārtojuma elementos un vietas tēlā.

Plānojuma kompozicionālais risinājums veidojas no vietas un pilsētas vērtībām. Jūra ar savu skarbumu, kas vizuāli attēlojas asās, lauztās formās. Ezers kā mierīgs un maigs dabas elements, ko simbolizē viļņota plūdlīnija. Taču kā vienojošais ir taisnās un pārredzamās tirdzniecības kanāla, ielas un celiņu līnijas, kas savieno šīs divas zona.

Plānojums veido vizuāli vienotu teritorijas tēlu, uzsverot krastmalas klātbūtni, tās caurredzamību. Koncepcija paredz ne tikai teritorijas labiekārtojuma risinājumus, bet arī jaunu identitāti, funkciju radīšanu un ilgtspējīgu attīstības priekšlikumu. 

Categories
WordPress Theme built by Shufflehound. © SIA "AINAVISTS" 2019